Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Media

Marsz Trzaskowskiego bez rozmachu. TVN24 robił, co mógł, by nagiąć rzeczywistą frekwencję

Ile osób było rzeczywiście na marszu Rafała Trzaskowskiego? Na pewno nie tak dużo, jak przekonywał Donald Tusk, pisząc o pół miliona uczestników. I na pewno nie tylu, jak próbował przedstawić to TVN24!

Autor: Anna Zyzek

W Warszawie miały dziś miejsce dwa wydarzenia: marsz poparcia wobec Karola Nawrockiego oraz marsz Rafała Trzaskowskiego. Pierwszy z wymienionych zrzeszał patriotów z całej Polski, drugi raz obfitował w nienawistne transparenty, europejskie flagi i wulgaryzmy na ustach. 

Reklama

Wielki Marsz za Polską okazał się ogromnym sukcesem pod względem zgromadzonych uczestników. Szacuje się, że frekwencja wyniosła około 150-200 tysięcy Polaków. 

Przygotowaliśmy dla Państwa fotorelację z wydarzenia, którą można obejrzeć w tekście: Wielki Marsz Za Polską. Tysiące biało-czerwonych serc w stolicy! [FOTORELACJA]

Dlatego też... Donald Tusk postanowił swoich sił w "tweetowaniu", próbując przekonać internautów, że ichniejsze wydarzenie zgromadziło - uwaga - pół miliona osób. 

Manipulacja TVN-u

Nie obyło się także bez manipulacji ze strony mediów sprzyjających ekipie rządzącej. TVN24 starało się udowodnić, że transmituje jednocześnie dwa marsze - Nawrockiego i Trzaskowskiego. Tyle, że... marsz środowiska PO był pokazany jako impreza ciesząca się horrendalnym zainteresowaniem. Wiadomo.

W okienku z "marszem Nawrockiego" pokazano zaś... pusty most. To duża wtopa stacji z Wiertniczej, chociażby z uwagi na to, że w tym miejscu marsz ten w ogóle nie przechodził.

Prawda jest taka, że wydarzenie organizowane przez środowisko Trzaskowskiego, w porównaniu do Wielkiego Marszu Za Polską, okazał się frekwencyjną klapą. 

Najsłabszy marsz PO w swoim bastionie, od kiedy pamiętam. I jeśli to już “pół miliona ludzi” jak mówi Tusk to ja jestem Juliusz Cezar.

– pisze na X Patryk Jaki, europoseł PiS, komentując rzeczywiste ujęcia.

Autor: Anna Zyzek

Źródło: niezalezna.pl
Reklama