Telewizja Republika na przełomie marca i kwietnia odnotowała kolejne wzrosty oglądalności w grupie ogólnej. Dzieje się to w momencie, gdy liczba widzów jej największej konkurencji - TVN24 - maleje. Stacja Strefy Wolnego Słowa podbija też grupę komercyjną.
Dane pochodzą z raportu Nielsena. Wynika z nich, iż średni udział Telewizji Republika w marcu w grupie ogólniej wyniósł 2,91 proc. Z kolei w kwietniu było to już 3,01 proc. W trakcie wzrostu oglądalności Republiki spadki zalicza TVN24. Stacja z Wiertniczej w okresie marzec/kwiecień zanotowała spadek - z 6,14 na 6 proc.
To nie wszystko. Jak wynika z raportu stacja Strefy Wolnego Słowa odnosi duże sukcesy także w grupie komercyjnej. Rok do roku odnotowuje wzrost ponad o 4 tysiące procent. To niesamowity wynik, pokazujący jak bardzo widzowie chcą oglądać Telewizję Republika.