Według danych ZKDP opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie ub.r. średnie rozpowszechniania płatne razem tygodnika "Gazeta Polska" wyniosło 22 026 sztuk. Oznacza to wzrost w stosunku do listopada 2019 roku o 7,02 procent, kiedy to sprzedanych zostało 20 582 numery.
- Wyraźnie widać, że czytelnicy mimo pandemii oraz mimo tego, że w listopadzie były nakładane kolejne ograniczenia, nie porzucili "Gazety Polskiej". To oznacza, że nasz związek z czytelnikami jest bardzo silny. A jeszcze to, że mieliśmy odwagę informować o protestach skrajnej lewicy w taki sposób, że nie chcieliśmy dać sobie narzucić ich narracje, powodowało uznanie, że nie daliśmy się sterroryzować. "Gazeta Polska" zawsze kojarzyła się z wolnością i teraz jest to premia za to, że pozostaliśmy wolni
- powiedział w rozmowie z portalem Niezalezna.pl redaktor naczelny "Gazety Polskiej" i "Gazety Polskiej Codziennie" Tomasz Sakiewicz.