Tygodnik "Gazeta Polska" znalazł się wśród liderów opiniotwórczości – wynika z analizy częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych, radiowych oraz internetowych z okresu od 1 do 30 kwietnia 2018 roku.
Tygodnik "Gazeta Polska" znalazł się wśród liderów cytowalności mediów w kwietniu 2018 roku.
"Gazeta Polska" jest również wysoko w rankingu opiniotwórczości tytułów prasowych.
Gazeta, której redaktorem naczelnym jest Tomasz Sakiewicz, nie ma sobie równych w rankingu tygodników i dwutygodników – jest najbardziej cytowana spośród wszystkich dostępnych na polskim rynku prasowym.
Badanie przeprowadzono na podstawie 26 118 przekazów z mediów (publikacji prasowych, programów radiowych i telewizyjnych, materiałów z portali internetowych ) z okresu od 1 do 30 kwietnia 2018 roku.
Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 27 662 razy (21 488 w portalach internetowych, 3 306 razy w prasie, 2 184 w telewizji i 684 w radio).