We wtorek na antenie Telewizji Republika miała miejsce premiera spotu, zapowiadającego nowe, magazynowe wydanie tygodnika „Gazeta Polska”.
Od piątku, 24 lutego, w całej Polsce na monitorach ekranów środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekranach LED w Warszawie (znany LED koło Cepelii), Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie oraz na blisko tysiącu billboardów w mniejszych miejscowościach wystartowała kampania nowego, magazynowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”.
CZYTAJ WIĘCEJ: „Bić k... i złodziei” i „Tygodnik bez resortowych dzieci”. Ruszyła kampania „Gazety Polskiej” w nowej odsłonie
Nasz tygodnik w nowym formacie będzie można kupić w kioskach już od jutra - 1 marca. Od tego dnia również w sieci kolporterskiej RUCH i Kolporter będzie miała miejsce promocja magazynowego formatu „Gazety Polskiej”.
Dziś o godz. 7.34 w Telewizji Republika odbyła się premiera oficjalnego spotu nowego wydania „GP”. Spot zostanie również wyemitowany na antenie TVP przed głównym wydaniem „Wiadomości”.
Autorem scenariusza i reżyserem spotu jest Weronika Wojnach. Autorem zdjęć – Paweł Flis.
Zobacz spot:
Źródło: niezalezna.pl
#tygodnik #premiera #108 stron #nowa odsłona #Gazeta Polska
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
mg