Jak już informowaliśmy w porównaniu z 2015 roku, w ubiegłym roku największe straty w liczbie sprzedawanych egzemplarzy odnotowała „Gazeta Wyborcza”. Jej spadek wyniósł aż 11,19 proc.
CZYTAJ WIĘCEJ: „Gazeta Polska Codziennie” jako jedyna w górę. „Wyborcza” ostro pikuje
Tymczasem jak informuje „Presserwis”, w redakcji „Gazety Wyborczej” przyszedł czas na cięcia. W związku z tym, że kierownikom działów gazety zmniejszone zostały budżety, dziennikarze piszący na łamach „Wyborczej” będą musieli liczyć się z obniżkami wierszówek.
Okazuje się, że informacja o obniżkach zaczęła się już rozchodzić po redakcji „Gazety Wyborczej”. Doniesienia o cięciach w budżecie i obniżkach wierszówek potwierdzają związkowcy z „Solidarności” działającej w ramach wydawnictwa Agora. Z kolei dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze w rozmowie z „Presserwisem” zastrzega, że nie chce komentować tych doniesień, ponieważ „jest to wewnętrzna sprawa firmy”.