Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

Wzrosła sprzedaż „Gazety Polskiej”

W styczniu tego roku wzrosła (w porównaniu do stycznia 2012 r.) sprzedaż tygodnika „Gazeta Polska”. Z kolei fatalne wyniki odnotowało „Uważam Rze”, którego sprzedaż drastycznie spadła, aż o 77,32 procent – podaje portal Wirtualnemedia.pl.  

Krzysztof Sitkowski
Krzysztof Sitkowski
W styczniu tego roku wzrosła (w porównaniu do stycznia 2012 r.) sprzedaż tygodnika „Gazeta Polska”. Z kolei fatalne wyniki odnotowało „Uważam Rze”, którego sprzedaż drastycznie spadła, aż o 77,32 procent – podaje portal Wirtualnemedia.pl.
 
Tygodnik „Gazeta Polska” należy do nielicznych tytułów, którego sprzedaż wzrosła, porównując styczeń 2012 r. ze styczniem br.: wyniosła ponad 72 tys.egzemplarzy.
 
Najwięcej w styczniu br. stracił tygodnik „Uważam Rze”, którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 77,32 proc. i ostatecznie wyniosła tylko 29 336 egz. Ten ogromny spadek był efektem zwolnienia przez wydawcę pod koniec listopada ub.r. twórcy i redaktora naczelnego „URze” Pawła Lisickiego. Wraz z nim z redakcji odeszli prawie wszyscy publicyści i dziennikarze.

Liderem wśród tygodników opinii pozostaje „Gość Niedzielny”. Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2013 r. wyniosła 143 587 egz. i była o 0,2 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Na drugim miejscu jest „Newsweek Polska” ze sprzedażą na poziomie 124 997 egz. A na trzecim „Polityka” ze sprzedażą ogółem na poziomie 120 127 egz., po spadku o 5 proc.
 

 



Źródło: wirtualnemedia.pl,niezalezna.pl

gb