Z najnowszych danych Megapalenu PBI/Gemius opublikowanych na łamach portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że czołowe serwisy Presspubliki odnotowały spore spadki użytkowników.
Co prawda w zestawieniu ogólnym wszystkie serwisy internetowe Presspubliki w ciągu ostatniego roku odnotowały nieznaczny wzrost, spory spadek odnotował czołowy serwis Rp.pl, zdecydowanie najpopularniejszy spośród pozostałych witryn spółki.
Przez ostatni rok serwis „Rzeczpospolitej” stracił 95 tys. realnych użytkowników i 5,1 mln odsłon, a przeciętny użytkownik przebywał na nim ponad 5 minut krócej.
Niezbyt dużą popularnością cieszą sie także serwisy wydawanych przez Presspublikę magazynów „Uważam Rze”, „Przekrój”, „Sukces” i „Bloomberg Businessweek Polska”.
Według serwisu Wirtualnemedia.pl taki stan rzeczy może wynikać z faktu, że na stronach tych udostępniane są jedynie krótkie fragmenty artykułów z tych pism, a za całe teksty trzeba zapłacić.
Okazuje się, że serwisy Sukcesmagazyn.pl i Bloombergbusinessweek.pl
odwiedziło tak niewielu internautów, że nie zostały one nawet ujęte w wynikach Megapanelu. Przekroj.pl zanotował jedynie 36 tys. użytkowników i 268 tys. odsłon, a Uwazamrze.pl - 81 tys. użytkowników i 1,04 mln odsłon.
Źródło: wirtualnemedia.pl,niezalezna.pl
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
pł