10 wtop „czystej wody”, czyli rok z nielegalną TVP » Czytaj więcej w GP!
Z OSTATNIEJ CHWILI
Prezydent Andrzej Duda podpisał budżet na 2025 r. oraz przesłał część przepisów do Trybunału Konstytucyjnego w trybie kontroli następczej • • •

Presspublika traci użytkowników w sieci

Z najnowszych danych Megapalenu PBI/Gemius opublikowanych na łamach portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że czołowe serwisy Presspubliki odnotowały spore spadki użytkowników.

Svilen Mushkatov/sxc
Svilen Mushkatov/sxc
Z najnowszych danych Megapalenu PBI/Gemius opublikowanych na łamach portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że czołowe serwisy Presspubliki odnotowały spore spadki użytkowników.

Co prawda w zestawieniu ogólnym wszystkie serwisy internetowe Presspubliki w ciągu ostatniego roku odnotowały nieznaczny wzrost, spory spadek odnotował czołowy serwis Rp.pl, zdecydowanie najpopularniejszy spośród pozostałych witryn spółki. Przez ostatni rok serwis „Rzeczpospolitej” stracił 95 tys. realnych użytkowników i 5,1 mln odsłon, a przeciętny użytkownik przebywał na nim ponad 5 minut krócej.

Niezbyt dużą popularnością cieszą sie także serwisy wydawanych przez Presspublikę magazynów „Uważam Rze”, „Przekrój”, „Sukces” i „Bloomberg Businessweek Polska”. Według serwisu Wirtualnemedia.pl taki stan rzeczy może wynikać z faktu, że na stronach tych udostępniane są jedynie krótkie fragmenty artykułów z tych pism, a za całe teksty trzeba zapłacić.

Okazuje się, że serwisy Sukcesmagazyn.pl i Bloombergbusinessweek.pl odwiedziło tak niewielu internautów, że nie zostały one nawet ujęte w wynikach Megapanelu. Przekroj.pl zanotował jedynie 36 tys. użytkowników i 268 tys. odsłon, a Uwazamrze.pl - 81 tys. użytkowników i 1,04 mln odsłon.

 



Źródło: wirtualnemedia.pl,niezalezna.pl