Nie jest tajemnicą, że internet odgrywa obecnie dużą rolę w naszym życiu. Ale co, jeśli pochłania nas do tego stopnia, że przestaje nas interesować rzeczywistość? Hiszpański oddział Ikei przygotował świąteczną reklamę, która różni się od tych wzruszających, nostalgicznych obrazów, które widujemy obecnie w telewizji. Reklama przedstawia rodziny zasiadające przy wigilijnym stole, które biorą udział w teleturnieju "Czy my się znamy?". Efekt jest wstrząsający!
Teleturniej rozpoczyna się dość niewinnie i wesoło. Zasady są proste - kto zna odpowiedź na pytanie, zostaje przy stole, kto jej nie zna, odpada.
Prowadzący początkowo zadaje pytania o filtry na Instagramie, najnowsze trendy, czy funkcje na Twitterze. Uczestnicy odpowiadają na nie bezbłędnie. Schody zaczynają się dopiero, gdy padają pytania o rodzinę.
Jaki jest ulubiony zespół Twojego syna? Jakie jest marzenie twojej żony? - na tego typu pytania odpowiedź dla uczestników już nie jest tak oczywista. W końcu uświadamiają sobie, że o życiu jakiegoś celebryty wiedzą więcej, niż o własnej rodzinie...
Na koniec reklamy Ikea informuje, że zawiesza swoją działalność w internecie na czas od świąt Bożego Narodzenia aż do Nowego Roku. Tym samym daje widzowi do myślenia nad tym, aby i on zmniejszył swoje zainteresowanie internetem, portalami i aplikacjami na telefonie, a skupił się w święta na więzi ze swoją rodziną.