Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

Media społecznościowe coraz chętniej wykorzystywane do e-zakupów

Coraz chętniej zakupy odzieżowe są robione przez internet. Jest to metoda wygodna, szybka bez straty czasu chodzenia po sklepach. Jak czytamy w gazecie „Rzeczpospolita” coraz chętniej użytkownicy Instagrama, kupują rzeczy, które najpierw oglądała w tym serwisie.

zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne
gonghuimin468, pixabay

Portale społecznościowe podbijają świat coraz bardziej. Jedną z takich aplikacji zainstalowanej na telefonie jest Instagram. Jest dobrym miejsce do obserwowania życia innych, kosmetyków, ubrań, a nawet trendów.

Jak podaje gazeta, największa grupa użytkowników kojarzy Instagrama z ubraniami i nowymi trendami. Dla tych dwóch sektorów będzie to coraz istotniejsze medium.

Wartość zakupów dokonywanych przez Instagram tylko w USA oceniana jest na ok. 30 mld dol. i rośnie w tempie dwucyfrowym. Z kolei w Chinach ten segment ma być wart w 2022 r. już 413 mld dol., pięć razy więcej niż w 2017 r.

- podaje w raporcie Frost & Sullivan.

Jak czytamy w gazecie w Polsce według danych za grudzień 2019 r. PBI/Gemius Instagram miał ponad 8,3 mln użytkowników, a Facebook zaś ponad 21,3 mln. Dla sprzedawców internetowych to ogromna rzesza potencjalnych klientów, których trudno przeoczyć.

Instagram obecnie testuje możliwość zakupów w sklepach z odzieżą bez wychodzenia z domu. Opcja ta jest testowana w USA.

Usługa jest na razie dostępna tylko na rynku amerykańskim i nie mamy informacji, kiedy może zostać uruchomiona w Polsce.

- wyjaśnia biuro prasowe Facebooka w Polsce.

Koncern jest właścicielem Instagrama od 2012 r. Na swoim głównym serwisie również rozwija ofertę handlową. Platforma Facebook Marketplace jest dostępna już w ponad 90 krajach. W Polsce można na niej znaleźć zarówno oferty podobne do innych serwisów sprzedażowych, jak i mieszkania do wynajęcia czy samochody.

 

 



Źródło: pap, niezalezna.pl

#instargram #portale społecznościowe #zakupy przez internet #odzież

redakcja