Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Lifestyle

Kampania prezydencka oczami internautów. Ten FILM podbija sieć - ZOBACZCIE!

Kandydaci wystylizowani na znane postacie z popularnych dzieł kinematografii - to częsty obrazek w trakcie minionej kampanii. Choć filmowe parodie, udostępniane na YouTube, TikTok i X, stały się fenomenem wyborów prezydenckich 2025 r., pojawił się kolejny. I... wygrał. ZOBACZCIE!

Kampania wyborcza 2025 roku była rekordowa pod względem liczby kandydatów – aż 13 osób stanęło w szranki o urząd prezydenta. Rywalizacja między Rafałem Trzaskowskim a Karolem Nawrockim zdominowała drugą turę, ale w mediach społecznościowych równie dużą popularność zyskali inni - Joanna Senyszyn, Sławomir Mentzen, Grzegorz Braun.

Twórcy filmików, inspirowani hollywoodzkimi blockbusterami, komediami i klasykami kina, przypisali kandydatom role znanych postaci, często odnosząc się do ich poglądów, stylu czy związanych z nimi kontrowersji.

Zwycięski Karol Nawrocki często stylizowany na postacie z epickich filmów akcji. W jednym z viralowych filmików, inspirowanym „Gladiatorem”, Nawrocki wystąpił jako Maximus, rzymski generał walczący o „honor i tradycję Polski”.

„Jestem Polakiem, który rozumie trudy codziennego życia”

- jego prawdziwa wypowiedź z kampanii została wpleciona w dramatyczną scenę walki, symbolizującą obronę tradycyjnych wartości i suwerenności.

Inny klip przedstawiał go jako Rambo, co nawiązywało do jego sportowej przeszłości i wizerunku „twardziela”.

„Będę walczył o Polskę, o bezpieczeństwo i nasze wartości”

– brzmiała zmontowana kwestia, łącząca jego obietnice z kampanii. 

Natomiast Szymon Hołownia, marszałek Sejmu i kandydat Polski 2050 pojawił się w parodiach m.in. jako postać z komedii, np. jako Shrek, symbolizując „trzecią drogę” i próbę pogodzenia zwaśnionych stron. Z kolei Magdalena Biejat z Lewicy była stylizowana m.in. na Hermionę Granger z „Harry’ego Pottera”, z jej słowami: „Cieszę się, że mogę pomóc (Trzaskowskiemu - red.) skorygować kurs na sprawy ważne dla lewicy”.

Filmowe parodie, udostępniane na YouTube, TikTok i X, stały się fenomenem wyborów 2025. Ale ten film bije wszystkie.

ZOBACZCIE:

 

 

Źródło: niezalezna.pl