Celine Dion w kontrowersyjnym spocie reklamuje swoją linię ubranek dla najmłodszych. – Nasze dzieci nie są tak naprawdę naszymi dziećmi. Jesteśmy tylko ogniwami nieskończonego łańcucha życia – stwierdza piosenkarka. Chce w ten sposób walczyć ze... "stereotypami płci" od pierwszych dni życia.
W spocie reklamowym widzimy, jak znana piosenkarka wchodzi na oddział noworodków. Dzieci ubrane są w charakterystyczne dla ich płci kolory: dziewczynki mają różowe czapeczki i koce, chłopcy - niebieskie.
Celine Dion opowiada, że może i dzieci są dla nas wszystkim, ale tak naprawdę... nie są naszymi dziećmi.
Później widzimy jak artystka wyciąga jakiś "magiczny pył" i obsypuje nimi noworodki. Ich ubrania zmieniają się w neutralne kolorystycznie.
Na koniec Dion tłumaczy, że to przecież dzieci same powinny wybierać, kim chcą być.