Sprawdź gdzie kupisz Gazetę Polską oraz Gazetę Polską Codziennie Lista miejsc »

​LINK4 w hitowym programie „Nasz Nowy Dom“

Od czwartku 2 marca rusza w Polsacie nowy sezon programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”.

mat. pras.
mat. pras.
Od czwartku 2 marca rusza w Polsacie nowy sezon programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”. LINK4 został partnerem cyklu, pomagając finansowo w remoncie domów oraz przekazując polisy mieszkaniowe rodzinom skrzywdzonym przez los, borykającym się z problemami materialnymi, często także z inwalidztwem czy chorobą.

W wiosennej ramówce znajdzie się 12 odcinków programu. Prowadzony przez Katarzynę Dowbor „Nasz Nowy Dom” ogląda blisko cztery miliony Polaków. Kibicują oni bohaterom, których domy i mieszkania remontuje ekipa architektów i budowlańców doprowadzając do idealnego stanu zaniedbane, niekiedy zniszczone przez żywioły domy – zdarza się, że bez dachów, tynków na ścianach czy podłóg.

Bohaterowie „Naszego Nowego Domu” szczególnie zasługują na wsparcie – tak o współpracy ubezpieczyciela z programem opowiada Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w LINK4. Cieszy nas, że możemy pomagać tym wspaniałym rodzinom. To ludzie, którzy przeszli często życiowe dramaty, a my możemy sprawić, że wreszcie będą mieli spokojny sen. Moment, kiedy wchodzą do świeżo odremontowanego domu, na który dostają od nas polisę mieszkaniową, jest zawsze niezwykle wzruszający. Ich radość jest nie do opisania

– opowiada Patrycja Kotecka z LINK4.

Polisy mieszkaniowe w programie są osobiście wręczane przez Agnieszkę Wrońską – prezesa LINK4 oraz Katarzynę Wojdyłę – członka zarządu.

Jednym ze strategicznych celów LINK4 w tym roku jest zwiększenie udziału polis mieszkaniowych w portfelu. Dlatego zdecydowaliśmy się na pierwszą w historii firmy reklamę telewizyjną promującą „mieszkaniówkę” i udoskonaliliśmy sam produkt wprowadzając m.in. formułę all risk. Widzimy już pierwsze efekty. Sprzedaż od początku roku wzrosła o 30 procent a nasz produkt plasuje się w czołówce najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku. Zaangażowanie w program „Nasz Nowy Dom” to kolejne, ale nie ostanie działanie, jakie podejmujemy promując ubezpieczenia mieszkaniowe, których świadomość jest w Polsce cały czas bardzo niska

– podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.
 

 



Źródło: mat. pras.

#Nasz Nowy Dom #Polsat #link4

mat. pras.