Od czwartku 2 marca rusza w Polsacie nowy sezon programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”.
– opowiada Patrycja Kotecka z LINK4.Bohaterowie „Naszego Nowego Domu” szczególnie zasługują na wsparcie – tak o współpracy ubezpieczyciela z programem opowiada Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w LINK4. Cieszy nas, że możemy pomagać tym wspaniałym rodzinom. To ludzie, którzy przeszli często życiowe dramaty, a my możemy sprawić, że wreszcie będą mieli spokojny sen. Moment, kiedy wchodzą do świeżo odremontowanego domu, na który dostają od nas polisę mieszkaniową, jest zawsze niezwykle wzruszający. Ich radość jest nie do opisania
– podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.Jednym ze strategicznych celów LINK4 w tym roku jest zwiększenie udziału polis mieszkaniowych w portfelu. Dlatego zdecydowaliśmy się na pierwszą w historii firmy reklamę telewizyjną promującą „mieszkaniówkę” i udoskonaliliśmy sam produkt wprowadzając m.in. formułę all risk. Widzimy już pierwsze efekty. Sprzedaż od początku roku wzrosła o 30 procent a nasz produkt plasuje się w czołówce najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku. Zaangażowanie w program „Nasz Nowy Dom” to kolejne, ale nie ostanie działanie, jakie podejmujemy promując ubezpieczenia mieszkaniowe, których świadomość jest w Polsce cały czas bardzo niska