Licząc od stycznia do października, polscy klienci kupili 12 132 Yarisy, o 8,6 punktu procentowego więcej niż w ciągu pierwszych 10 miesięcy roku 2019. W tym czasie sprzedaż całego segmentu zatrzymała się na tym samym poziomie co w ubiegłym roku.
Yaris zajął w październiku pierwsze miejsce także w grupie klientów indywidualnych wybierających miejskie samochody – zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i od stycznia do października. Nabywcy prywatni kupili 794 Yarisów w ciągu miesiąca (+21 proc.) i 6 523 od początku roku. Obie liczby są ponad dwukrotnie wyższe od wyników modelu zajmującego drugie miejsce. W październiku już co trzecie miejskie auto kupione przez osobę prywatną to był Yaris (33 proc. udziału w tej części rynku). Jego sprzedaż od stycznia do października 2020 roku wzrosła rok do roku o 12,9 punkty procentowe.
Jednocześnie Toyota utrzymuje się na pozycji lidera rankingu marek, rejestrując w październiku 2 131 samochodów, a w ciągu 10 miesięcy 49 537 aut.