"Dla firmy Condor, dla naszych klientów, partnerów, pracowników ten krok oznacza dwie sprawy. Z jednej strony bezpieczeństwo, z drugiej perspektywę. Z tego cieszymy się bardzo"
- zapewnił.
Dodał, że marka Condor pozostaje.
Mówił, że "niepewność dotycząca Condora została odłożona ad acta". Dodał, że agencje podróży mogą nadal na firmie polegać.
Podkreślił, że dzięki fuzji pozycja konkurencyjna Condora się poprawi.
"Wspólnie będziemy sobie radzić dużo lepiej niż każdy z osobna"
- powiedział.
Równocześnie Teckentrup zaznaczył, że jego firma ma wiele do zaoferowania np. doświadczenie związane z integracją linii lotniczych. Poinformował, że Condor będzie centrum kompetencyjnym usług turystycznych.
Przypomniał, że przez 16 lat jego pracy Condor był rentowną firmą.
"Nasza zdolność w zakresie sprzedaży, obsługi wszystkich kanałów sprzedaży jest wyjątkowa i to pokazuje, że dalej będziemy mogli rosnąć z sukcesem. Wierzymy, że dzięki wsparciu naszych nowych właścicieli będziemy w stanie osiągnąć więcej niż do tej pory"
- powiedział.