Klienci w Polsce mogą już zamawiać Volkswagena ID.4 GTX. Samochód ma dwa elektryczne silniki, po jednym przy każdej osi. Jednostki napędowe w ID.4 GTX współpracują ze sobą, zapewniając autu napęd na cztery koła, co jest nowością w rodzinie modeli ID. Pojazd przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 6,2 s i może rozpędzić się do prędkości maksymalnej 180 km/h.
Nabywcy ID.4 GTX otrzymują samochód wyprodukowany w sposób neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Jeśli będą zasilać jego akumulator energią elektryczną, pochodzącą ze źródeł odnawialnych – w Polsce oferowaną przez Volkswagena dzięki współpracy z Grupą Polenergia – ID.4 GTX pozostanie neutralny dla środowiska także w fazie eksploatacji.
Elektryczne silniki ID.4 GTX są małe i lekkie. Przy tylnej osi pracuje stale wzbudzony silnik synchroniczny (PSM) o mocy 150 kW (204 KM), który odznacza się dużą sprawnością. Przy osi przedniej zamontowano jednostkę asynchroniczną (ASM). Umożliwia to najmocniejszemu modelowi z rodziny ID.4 uzyskanie przyspieszenia od zera do 60 km/h w ciągu 3,2 sekundy i od zera do 100 km/h w ciągu 6,2 s. Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 180 km/h.
Klienci w Polsce mogą już zamawiać ID.4 GTX. Cena podstawowa modelu wynosi 226 190 zł.