PKN ORLEN, w ramach prowadzonej działalności biznesowej, dostrzega olbrzymi potencjał produktów pochodzących od polskich producentów. Dlatego, jako polski narodowy koncern, zamierza zintensyfikować strategiczne relacje i bieżącą współpracę z krajowymi dostawcami. Dziś wystartowała nowa akcja Pij polskie soki.
Prezes PKN Orlen zapowiedział, że koncern startuje z kampanią „Polskie Soki”, w ramach której nie tylko odpowiadają na oczekiwania konsumentów, ale również wspierają też polskich sadowników.
W ramach rozpoczętej dziś akcji #PolskieSoki w ciągu roku planujemy zwiększenie sprzedaży soków od polskich producentów w sieci #ORLEN o 150%
- poinformowano.
W ramach rozpoczętej dziś akcji #PolskieSoki w ciągu roku planujemy zwiększenie sprzedaży soków od polskich producentów w sieci #ORLEN o 150%‼️??? pic.twitter.com/OuvC5Drm8x
— ORLEN (@PKN_ORLEN) 31 lipca 2018
Orlen chce być ambasadorem polskiego patriotyzmu gospodarczego
– powiedział podczas konferencji Daniel Obajtek.
Startujemy z kampanią #PolskieSoki, w ramach której nie tylko odpowiadamy na oczekiwania konsumentów, ale wspieramy też ?? sadowników pic.twitter.com/X5q0G5EZxH
— ORLEN (@PKN_ORLEN) 31 lipca 2018
Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia jakie sieć detaliczna PKN ORLEN ma dla polskiej gospodarki. Dlatego wspieramy polskich sadowników poprzez zwiększenie dostępności i promocje ich produktów na naszych stacjach. W ciągu roku chcemy zwiększyć sprzedaż #PolskieSoki o 150%
- podał prezes koncernu.