Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Pierwsza pomoc w kryzysowej sytuacji

W ostatnich tygodniach część firm sprzedających energię elektryczną zdecydowała się na zaprzestanie tej działalności. W wyniku tego kroku wiele gospodarstw domowych i biznesów z dnia na dzień straciło sprzedawcę prądu wchodząc automatycznie w tzw. sprzedaż rezerwową. Sytuacja ta pokazuje, jak ważne jest posiadanie umów z rzetelnym i wiarygodnym sprzedawcą energii elektrycznej.

Sprzedaż rezerwowa jest uruchamiana w awaryjnej sytuacji, gdy klient nie posiada ważnej umowy sprzedaży z żadnym ze sprzedawców prądu. Do grona takich sprawdzonych sprzedawców należy między innymi firma Enea, która pełniąc funkcję tzw. sprzedawcy rezerwowego gwarantuje klientom poszkodowanym przez nieprofesjonalnych sprzedawców energii elektrycznej zachowanie ciągłości dostaw prądu – jest to najważniejsze zadanie mechanizmu sprzedaży rezerwowej. 

Taryfa sprzedawcy rezerwowego jest z założenia rozwiązaniem przejściowym. Klienci biznesowi i indywidualni objęci sprzedażą rezerwową powinni zwrócić się do sprzedawcy rezerwowego, np. Enei, w celu podpisania nowej umowy na możliwie najkorzystniejszych warunkach. 

Enea w szczególny i odpowiedzialny sposób podchodzi do taryfy rezerwowej skierowanej dla gospodarstw domowych, dlatego zaproponowane w niej przez Eneę warunki nie będą stanowiły istotnego, dodatkowego obciążenia. Jednocześnie dla zapewnienia oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod nr. tel.: 611 111 111, wejścia na naszą stronę internetową www. enea.pl lub odwiedzenia naszych Biur Obsługi Klienta

– powiedział Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei. 

Enea dodatkowo na swojej infolinii uruchomiła specjalną linię dla osób, które straciły dotychczasowego sprzedawcę energii. Jest to duże ułatwienie dla klientów, którzy poszukują kontaktu dotyczącego tej niecodziennej sytuacji. Informacje na temat sprzedaży rezerwowej znajdują się również na stronie internetowej www. enea.pl. Pomocy można szukać oczywiście również w Biurach Obsługi Klienta Enei. 

Klienci z gospodarstw domowych, w przypadku przejścia na umowę kompleksową (dystrybucja i sprzedaż), mogą skorzystać z zakupu energii po cenach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w taryfie dla gospodarstw domowych, tzw. taryfie G. 

Klientów biznesowych, którzy nagle zostali bez sprzedawcy energii elektrycznej i stoją w obliczu konieczności zakupu energii w cenie wyższej niż uzgodniona z dotychczasowym sprzedawcą, zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi przedstawicielami w celu zawarcia nowej umowy na warunkach rynkowych

– powiedział Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
 

 



Źródło: niezalezna.pl

#prąd #Enea #dostawca prądu

redakcja