LINK4 Mama to submarka ubezpieczeniowa zaprojektowana z myślą o rodzicach (LINK4 Mama) i dzieciach (LINK4 Dziecko). Poza dostępem do lekarzy, psychologów i dietetyków pakiety obejmują takie usługi jak m.in. NNW szkolne, korepetycje dla chorego dziecka, pomoc domową dla rodzica (leżącego w łóżku w wyniku nagłego wypadku) czy pomoc prawną.
– Dziś, po roku funkcjonowania LINK4 Mama, wiemy, że to był dobry kierunek. Nasze ubezpieczenia cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, tym bardziej cieszymy się, że zostały one docenione przez branżę ubezpieczeniową j jury konkursu Gazety Bankowej
– mówi Patrycja Kotecka odpowiedzialna za marketing w LINK4. Technobiznes to najstarszy konkurs technologiczny w którym nagradzane są najciekawsze innowacje z minionego roku.
promowanie innowacyjnych firm i rozwiązań. W konkursie redakcja stara się wskazać najlepsze wdrożenia w obszarze nowych technologii w trzech branżach, bankowość finanse i ubezpieczenia.
Kampania LINK4 Mama wystartowała w maju 2018 roku, a jej ambasadorką została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci. Wszystkie działania marketingowe opierają się na kanałach online, Facebook, You Tube, Google i portalach horyzontalnych oraz na współpracy z influencerami.