Należąca do Grupy PZU spółka Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA wprowadziła od stycznia nową ofertę „Pomoc po kradzieży”, zgodnie z którą ubezpieczyciel pokryje wszelkie koszty wymuszone przez przykre zdarzenie do kwoty 2 tys. zł - poinformował we wtorek Link4.
"W produkcie „Pomoc po kradzieży” Link4 wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np.: zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte ubezpieczeniem AC, wynajęcie samochodu zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo, ubezpieczeni będą mogli skorzystać ze specjalnej infolinii, przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę" - poinformowano w komunikacie.
„Z przykrymi zdarzeniami mierzy się w Polsce prawie 900 kierowców każdego miesiąca. Według policyjnych statystyk tylko w 2017 roku policja zakończyła prawie 10,3 tys. postępowań, których przedmiotem była kradzież pojazdu” - podała spółka w komunikacie.
W odpowiedzi na te problemy powstał produkt „Pomoc po kradzieży”. Jak dodano, z nowej oferty Link4 mogą skorzystać kierowcy posiadający polisę OC lub ubezpieczenie pakietowe (OC i AC) w Link4.
Nowy produkt jest kolejnym dodatkiem od polis komunikacyjnych, który LINK4 proponuje swoim klientom od nowego roku. W styczniu firma uruchomiła usługę alertów pogodowych dla klientów posiadających polisy AutoCasco i SmartCasco.
Link4 zajmuje się ubezpieczeniem majątkowym i osobowym. Należy w 100 proc. do Grupy PZU. Link4 był przejęty w 2014 r. od brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA i stał się testerem innowacji, unikalnych produktów i rozwiązań. LINK4 jest mniejszą firmą i bardziej elastyczną niż PZU. Łatwiej jej wdrażać nowości i później je modyfikować, tak by w najlepszy sposób zaspokajać potrzeby ubezpieczeniowe klientów - informowała spółka.