Nie tylko mężczyźni, ale i kobiety coraz częściej poruszają się większymi samochodami, uważanymi przez większość społeczeństwa za bezpieczniejsze. Panie aktywne zawodowo, które prowadzą własną działalność, wykonując codzienne obowiązki potrzebują auta, które jest wygodne i funkcjonalne. Dlatego ich uwagę przykuwają te modele, które łączą w sobie cechy miejskie i terenowe. Kobiety przy wyborze samochodu kierują się także ich wyglądem. Ważna jest dla nich elegancja, którą same się charakteryzują.
- Przedsiębiorczość wśród pań w Polsce rośnie. Myśląc o kobietach, zarówno tych zajmujących decyzyjne stanowiska w zarządach dużych przedsiębiorstw jak i prowadzących swój mniejszy biznes, stworzyliśmy „Leasing na obcasach”. To wygodny i elastyczny model finansowania dla pań otwartych i kreatywnych, które aktywnie decydują o kształcie swojego życia. Trend związany ze zwiększoną aktywnością kobiet na rynku pracy postrzegamy jako szansę dla branży leasingowej
– mówi Marta Wolańska, Prezes Zarządu „PEKAO LEASING”.
- „Leasing na obcasach” to kompleksowa oferta dla wymagających kobiet. Podpisując umowę w ramach kampanii, każda klientka otrzyma wieloletnie ubezpieczenie komunikacyjne, niską ratę zawierającą ubezpieczenie GAP oraz roczny kupon HOME Assistance, który zapewni jej pomoc elektryka, ślusarza, gazownika, szklarza czy hydraulika w awarii domowej. Ponadto, przy odbiorze wybranego auta, każda pani otrzyma upominek – mówi prezes Wolańska.
- Zmiany, jakie systematycznie wprowadzamy w spółce, wpływają na jakość i szybkość obsługi klientów, co znacząco obniża koszty. Wdrażając automatyzację wielu procesów, upraszczamy procedury, co przekłada się na rozwiązania, które spełniają oczekiwania i zaspokajają potrzeby klientów
– podsumowuje Wolańska.
„PEKAO LEASING” Sp. Z o. o. według rankingów jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. Blisko dwudziestoletnie doświadczenie, innowacyjność a także aktywność i rozpoznawalność na rynku to dowód na to, że „PEKAO LESING” jest silną, a co jeszcze ważniejsze - stabilną spółką. Ubiegły rok firma zakończyła z przeszło 47 mln zł zysku netto, a w 2019 roku zakłada ponad 30 proc wzrost nowej sprzedaży.