Patrycja Kotecka w zarządzie LINK4 zasiadała od niemal trzech lat.
"Złożyłam rezygnację z funkcji członka zarządu LINK4 z przyczyn osobistych. Planuję dokończyć doktorat i skupić się bardziej na pracy naukowej, co jest trudne do pogodzenia z licznymi obowiązkami w zarządzie Towarzystwa Ubezpieczeń LINK4" - powiedziała serwisowi wgospodarce.pl
Kotecka od marca 2016 r. pełniła funkcję dyrektora Marketingu i Sprzedaży On-Line, a następnie szefowej pionu. Jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe. Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki wzrósł z 460 mln do ponad 1 mld zł - informowała spółka.
Kotecka koordynowała także w Link4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu – m.in. emitowany w sieci www, w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.
Z marcu 2020 r. została członkiem zarządu.
Ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM. Od 2009 do 2015 r. pełniła funkcję kierownika ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw jako współtwórczyni programów publicystycznych i koordynator projektu TVP INFO, a następnie – do 2009 r. – jako wiceszefowa Agencji Informacji TVP.