Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Internetowy portal klienta moje.pzu.pl

Grupa PZU wdrożyła portal klienta moje.pzu.pl., który pozwala na korzystanie w jednym miejscu z szeregu usług. Moje.pzu.pl to odpowiedź na dynamiczny rozwój cyfryzacji oraz zmianę zachowań konsumenckich.

zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne
Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska

Obecnie coraz więcej osób decyduje się na samodzielny zakup i obsługę ubezpieczenia w bezpośrednich kanałach online. Portal moje.pzu.pl, dzięki integracji w jednym miejscu usług Grupy, pozwala w łatwy sposób ubezpieczyć nieruchomość, samochód, a także wykupić polisę turystyczną, czy sprawdzić status pozostałych umów zawartych w PZU. W portalu można również umówić wizytę lekarską w ramach opieki medycznej oferowanej przez PZU Zdrowie. Daje on także możliwość zakupu jednostek w funduszach inwestycyjnych dostępnych w  TFI PZU.

– Rozwój tego kanału komunikacji z klientem jest jednym z elementów strategii „Nowe PZU - więcej niż ubezpieczenia” na lata 2017-2020. Chcielibyśmy, żeby do 2020 roku aż 5 milionów klientów posiadało konto na moje.pzu.pl

– powiedział Paweł Surówka, prezes PZU.

– Celem zespołu projektowego było stworzenie miejsca, które da możliwość łatwego i szybkiego sposobu korzystania z usług oferowanych przez Grupę PZU.

W projekt przygotowania portalu moje.pzu.pl zaangażowanych jest ponad 200 pracowników, którzy reprezentują różne zespoły w tym: biznesowe, back i frontendowe, user experience oraz graficzne. Jak dużym wyzwaniem było wdrożenie moje.pzu.pl, obrazuje chociażby konieczność integracji 18 różnych systemów, które dotychczas funkcjonowały samodzielnie. Inną istotną kwestią było zapewnienie bezpieczeństwa znajdujących się w integrowanych systemach danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Portal moje.pzu.pl jest na bieżąco rozwijany i uzupełniany o nowe funkcjonalności. W przyszłości planowane jest umożliwienie korzystania z bankowości w tym kanale.

W lutym tego roku PZU otrzymał prestiżowy tytuł „Insurance Innovation of the Month Award” za wdrożenie portalu moje.pzu.pl. Jest to nagroda przyznawana przez EFMĘ – międzynarodową organizację non-profit. Została ona założona w 1971 roku i zrzesza obecnie ponad 3000 firm ze 130 krajów na świecie. Członkami EFMA jest ponad 80 proc. największych europejskich instytucji finansowych.

 



Źródło: niezalezna.pl

#PZU ##nowePZU

redakcja