Hiszpańska marka Cupra udostępniła w Polsce wirtualny salon – przestrzeń online łączącą showroom z platformą eksperckich spotkań i indywidualnych wideorozmów z klientami. Na pierwszy kwartał 2021 r. marka zapowiada także otwarcie stacjonarnego, butikowego salonu w Warszawie.
Inauguracja wirtualnego salonu CUPRY w Polsce jest odpowiedzią na rosnącą popularność marki na tym rynku i potwierdzeniem jej otwarcia na innowacyjne rozwiązania – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA Polska. – Dzięki platformie mamy możliwość przybliżenia wszystkich wyjątkowych modeli, jak przykładowo świetnie przyjmowany Formentor, z zachowaniem wysokiego poziomu komfortu i bezpieczeństwa we wciąż niepewnych realiach pandemii – dodaje.
Platforma zapewnia możliwość poznania m.in. pierwszego w pełni autorskiego modelu marki CUPRA, Formentora. Podczas ogólnodostępnych e-spotkań na żywo przybliżane są dane techniczne, design oraz osiągi auta, które zdobyło nagrodę Automotive Brand Contest 2019. Uczestnicy za pomocą chatu mają zapewnioną możliwość zadawania pytań ekspertom. Lista terminów i tematów spotkań została opublikowana na oficjalnej stronie marki.
Platforma wirtualnego salonu zapewnia także możliwość indywidualnych transmisji audio-wideo bez konieczności logowania czy rejestracji. Podczas takiego połączenia odwiedzający będzie mógł skontaktować się online przez czat lub połączenie audiowideo z ekspertem, który przedstawi szczegóły prezentowanych modeli.