Tencent to jedną z największych firm internetowych i technologicznych, a także największą firmą z branży gier i mediów społecznościowych na świecie. Jego liczne usługi obejmują sieci społecznościowe, muzykę, portale internetowe, e-commerce, gry mobilne, usługi internetowe, systemy płatności, smartfony i gry online dla wielu graczy. Należą one do najpopularniejszych i największych na świecie.
W 2019 roku chiński rząd wprowadził nakaz, by twórcy gier weryfikowali wiek użytkownika, wprowadzili limit czasu grania oraz pieniędzy, jakie gracz może wydać w grze. Cele wydają się społecznie słuszne, ale zarazem mocno wchodzące w spektrum wolności osobistych. Okazało się jednak, że blokady można było obejść, podając się za kogoś innego, np. rodzica.
W związku z tym, Tencent wprowadza poważne uszczelnienie systemu - od teraz oprócz identyfikatora trzeba będzie potwierdzić tożsamość przez algorytm rozpoznawania twarzy. Osoba poniżej 18 roku życia grająca przez telefon w grę, będzie miała regularnie skanowaną twarz (aby zapobiec "podmienianiu" rodzica na dziecko w trakcie gry), chcąc zagrać w nią po godzinie 22:00 albo przed ósmą.
Póki co "usługa" aktywowana została w 60 grach, ale tytułów ma przybywać.