Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Biznes reaguje na kpiny z Ostatniej Wieczerzy w Paryżu. Firma z USA wycofa swoje reklamy z igrzysk

Amerykańska firma telekomunikacyjna i technologiczna C Spire wycofuje swoje reklamy z igrzysk w Paryżu. Powód - kpiny z Ostatniej Wieczerzy podczas ceremonii otwarcia. - Jesteśmy zszokowani - napisała firma w komunikacie.

Rozpoczęcie paryskich igrzysk...
Rozpoczęcie paryskich igrzysk...
printscreen - twitter.com

Podczas trwającej kilka godzin ceremonii rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu nachalnie promowano "wartości" LGBT i antykultury.

Odbyła się m.in. LGBT-owska wersja Ostatniej Wieczerzy, gdzie miejsce Jezusa zajęła pokaźnych rozmiarów kobieta. Wśród "apostołów" także cała masa dziwnych przypadków, w tym jedna z kilku tego wieczora "bab z brodą”. Szczególnie właśnie kwestia parodii Ostatniej Wieczerzy wywołała oburzenie znaczącej części komentatorów. Uznano, że jest to wprost godzenie w uczucia religijne chrześcijan.

Na antychrześcijański spektakl zareagowała amerykańska firma C Spire.

"Jesteśmy zszokowani kpiną z Ostatniej Wieczerzy podczas ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich w Paryżu. C Spire usunie swoje reklamy z igrzysk"

- poinformowano na twitterowym profilu firmy.

C Spire to jedna z największych firm telekomunikacyjnych w USA.

Uznanie dla decyzji firmy wyraził republikański gubernator stanu Mississippi, gdzie znajduje się siedziba C Spire.

- Jestem dumny, że sektor prywatny w Mississippi stawia na swoim. Bóg nie może być obiektem kpin. C Spire narysował właściwą, zdroworozsądkową linię - napisał Tate Reeves.

 



Źródło: niezalezna.pl

dm