Amerykańska firma telekomunikacyjna i technologiczna C Spire wycofuje swoje reklamy z igrzysk w Paryżu. Powód - kpiny z Ostatniej Wieczerzy podczas ceremonii otwarcia. - Jesteśmy zszokowani - napisała firma w komunikacie.
Podczas trwającej kilka godzin ceremonii rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu nachalnie promowano "wartości" LGBT i antykultury.
Odbyła się m.in. LGBT-owska wersja Ostatniej Wieczerzy, gdzie miejsce Jezusa zajęła pokaźnych rozmiarów kobieta. Wśród "apostołów" także cała masa dziwnych przypadków, w tym jedna z kilku tego wieczora "bab z brodą”. Szczególnie właśnie kwestia parodii Ostatniej Wieczerzy wywołała oburzenie znaczącej części komentatorów. Uznano, że jest to wprost godzenie w uczucia religijne chrześcijan.
Na antychrześcijański spektakl zareagowała amerykańska firma C Spire.
"Jesteśmy zszokowani kpiną z Ostatniej Wieczerzy podczas ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich w Paryżu. C Spire usunie swoje reklamy z igrzysk"
- poinformowano na twitterowym profilu firmy.
We were shocked by the mockery of the Last Supper during the opening ceremonies of the Paris Olympics. C Spire will be pulling our advertising from the Olympics.
— C Spire (@CSpire) July 27, 2024
C Spire to jedna z największych firm telekomunikacyjnych w USA.
Uznanie dla decyzji firmy wyraził republikański gubernator stanu Mississippi, gdzie znajduje się siedziba C Spire.
- Jestem dumny, że sektor prywatny w Mississippi stawia na swoim. Bóg nie może być obiektem kpin. C Spire narysował właściwą, zdroworozsądkową linię - napisał Tate Reeves.
I am proud to see the private sector in Mississippi step up and put their foot down. God will not be mocked. C Spire drew a common-sense, appropriate line. https://t.co/R38yJye97I
— Governor Tate Reeves (@tatereeves) July 27, 2024