Od czasu zmiany designu Trofeum Mistrza Polski przed dwoma laty, z wywalczenia go mogli cieszyć się sympatycy tylko dwóch drużyn - Lecha Poznań i Legii Warszawa. Teraz ruszyło w Polskę. Kibice, którzy nie mieli jeszcze okazji zobaczyć go z bliska, mogli osobiście przekonać się o co dokładnie toczy się walka w LOTTO Ekstraklasie. W Arkadach Wrocławskich na kibiców LOTTO Ekstraklasy i Śląska Wrocław czekało nie tylko trofeum, które na koniec sezonu trafia w ręce najlepszej drużyny, ale też zawodnicy Śląska - mistrza Polski 2012 - gry, konkursy i turnieje przygotowane przez Ekstraklasę.
- Wrocław to pierwszy z naszych przystanków. Wspólnie z Partnerami akcji markami: LOTTO, nc+, Aztorin i adidas udało nam się stworzyć świetny event w galerii Arkady Wrocławskie. Widać było, że dużo osób czekało z utęsknieniem na zawodników Śląska Wrocław a szczególnie na Mariusza Pawelca, który został z nami dłużej, żeby pograć z dziećmi w piłkę. Widać, że kibice we Wrocławiu go uwielbiają i wiadomo dlaczego - to świetny facet - mówi Michał Siara, Manager ds. Marketingu Ekstraklasy SA.
Reklama