Ekstraklasa SA oraz Totalizator Sportowy podpisały roczny kontrakt, który gwarantuje prawo do używania połączonej nazwy rozgrywek oraz znaku graficznego Ekstraklasy. Firma LOTTO uzyskała prawo do wykorzystania pakietu świadczeń marketingowo-sprzedażowych Ekstraklasy.
- Za nami rekordowy sezon Ekstraklasy. Stadiony całej Polsce odwiedziło łącznie 2,7 miliona kibiców, a aż piętnastu piłkarzy naszej ligi zostało powołanych na Euro 2016 i stanowiło o sile swoich reprezentacji narodowych. To pokazuje jak dynamicznie rozwija się polska piłka. Ten ogromny potencjał dostrzegany jest już nie tylko na boisku, ale także przez Partnerów biznesowych. Piłka staje się nie tylko sportem, ale także obiecującą branżą. Nawiązanie nowej formy współpracy z LOTTO jest efektem naszej doskonale układającej się współpracy przez ostatnie dwa lata. Dziś wchodzimy w nowy etap. Wierzymy, że wspólnie rozwiniemy biznes naszego Partnera, co przyczyni się do przedłużenia umowy - mówi Dariusz Marzec, prezes Ekstraklasy SA.
- Totalizator Sportowy wspiera polski sport od blisko 60 lat, dlatego połączenie marki LOTTO oraz najwyższej piłkarskiej ligi zawodowej w Polsce jest naturalnym krokiem w rozwoju obu spółek. Współpraca z Ekstraklasą to również start nowego etapu w strategicznym rozwoju Totalizatora Sportowego. Naszym celem jest stworzenie zupełnie nowej jakości w polskim sponsoringu i wygenerowanie nie tylko wzrostów wizerunkowych dla marki, lecz również wzrost sprzedaży naszych produktów - dodaje prezes Totalizatora Sportowego Łukasz Łazarewicz.
Reklama