Amerykański koncern zbrojeniowy Lockheed Martin Missiles and Fire Control otrzymał modyfikację kontrakt wartą 547 milionów dolarów na dostawę 7 358 kierowanych pocisków rakietowych klasy powietrze - ziemia AGM-114 Hellfire II we wszystkich odmianach dla Pentagonu.
Pracę mają być wykonywane w zakładach (MFC) mieszczących się na Florydzie. Umowa ma zostać zrealizowana do 30 września 2020 a finansowana jest z budżetu obronnego na lata 2010, 2015, 2016 i 2017. AGM-114 Hellfire II to rakietowe pociski klasy ziemia – powietrze wykorzystywany do likwidowania siły żywej przeciwnika, celów opancerzonych. Broń ta dostępna jest w pięciu wariantach. Jednym z nich jest AGM-114K o długości 163 centymetrów wadzę 45 kg z 9-kilową głowicą kumulacyjną HEAT, służącą do eliminowania celów opancerzonych na dystansie do 9 tysięcy metrów za pomocą półaktywnej laserowej głowicy naprowadzającej. Innym dostępnym wariantem jest AGM-114L Longbow Hellfire o masie 49 kg i długości 176 cm. Broń ta również używana jest do likwidowania celów opancerzonych w tym czołgów na dystansie 9 km. Do trafienia w cel wykorzystuje głowica naprowadzania wstępnego i system radarowy. Z kolei AGM-114M wyposażony jest w głowicę odłamkowo-burzącą a używany jest do likwidowania "miękkich celów" takich jak budynki, bunkry, jaskinie oraz lekko opancerzonych pojazdów oddalonych o 8 km. Pocisk AGM-114N natomiast wyposażony w głowicę termobarczyną służy do eliminowania na dystansie 8 km siły żywej, celów zlokalizowanych w miastach, okrętach oraz systemach obrony powietrznej przy znacznym zmniejszeniu strat postronnych. AGM-114R znany również jako Hellfire Romeo jest najnowszą odsłoną pocisków Hellfire wyposażony w głowicę wielozadaniową zdolną do rażenia na dystansie 8 km. Hellfire z powodzeniem wykorzystywane są przez Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych m.in. w operacjach kontr-terrorystycznych do punktowego eliminowania celów znajdujących się w Afganistanie, Pakistanie, Iraku oraz na obszarze wielu państw Afryki. Broń ta może być montowana zarówno na naziemnych platformach, śmigłowcach, samolotach, okrętach oraz bezzałogowcach.