141,67 proc. - taką dynamikę wzrostu oglądalności zanotowała w lipcu 2020 r. Telewizja Republika w porównaniu z wynikiem z lipca 2019. Wyniki badań Nielsen Audience Measurement przedstawił branżowy portal wirtualnemedia.pl. "Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych był o 33,04 proc. więcej niż w lipcu 2019 roku" - czytamy.
W lipcu 2020 r. w porównaniu z lipcem 2019 r. oglądalność TV Republika w grupie "Wszyscy 4+" wzrosła o blisko 142 proc. - tak wynika z badań Nielsen Audience Measurement. To jeden z najwyższych wyników w kategorii stacji informacyjnych.
Jeśli chodzi o udziały w rynku mediów, liderami oglądalności pozostają TVN24, TVP Info oraz Polsat News.
TV Republika odnotowała także istotny wzrost rok do roku w uszczególnionej grupie telewidzów 16-49. Jego dynamika wyniosła 50 proc., co również sytuuje stację w gronie liderów wzrostu.
Jak informuje branżowy portal wirtualnemedia.pl, który opublikował wyniki, w porównaniu z rokiem ubiegłym, rynek stacji informacyjnych jako całość również zanotował duży wzrost.
"Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lipcu 2020 roku wyniósł 15,39 proc. Było to o 33,04 proc. więcej niż w lipcu 2019 roku"
- czytamy na stronie.
To kolejny w ostatnim okresie sukces Telewizji Republika. W całym pierwszym półroczu 2020 r. stacja odnotowała wzrost oglądalności w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. - o ponad 33 proc.