W związku z globalną awarią systemów Microsoft problemy z prawidłowym funkcjonowaniem ma terminal kontenerowy w Gdańsku. - Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Poinformujemy Państwa niezwłocznie jak tylko awaria zostanie usunięta - przekazała spółka Baltic Hub.
Od wczesnych godzin porannych z całego świata napływają informacje o trudnościach w funkcjonowaniu firm z różnych branż w związku z globalną awarią Microsoftu. O problemach informują banki, linie lotnicze, sklepy spożywcze czy media.
Skutki awarii Microsoftu odczuwają także podmioty działające w Polsce. Z problemami zmaga się m.in. terminal kontenerowy w Gdańsku.
"Informujemy, że zmagamy się w Baltic Hub z globalną awarią systemów operacyjnych Microsoft, która utrudnia funkcjonowanie terminala"
Spółka dodała, że "pracuje nad rozwiązaniem problemu" oraz poinformuje niezwłocznie, gdy awaria zostanie już usunięta. Dodano także apel, by obecnie nie kierować się na terminal.
Komunikat zamieszczony został na stronie internetowej terminala.