Bankowość internetowa oraz aplikacje mobilne banku Alior Bank nie działały. Klienci skarżą się, że to kolejna awaria w ciągu miesiąca.
We wtorek przed południem klienci Alior Banku po raz kolejny mieli problemy ze swoim bankiem. Nie działał szereg usług - aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy.
Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania
Przed 13.30 wszystko wróciło do normy, ale użytkownicy pozostali niezadowoleni.
Klienci banku w komentarzach pod wpisem w mediach społecznościowych zwrócili uwagę, że od poprzedniej awarii nie minął nawet miesiąc. Zwracali uwagę, że bank powinien przeprowadzić naprawę swoich systemów ze względu na zbyt często pojawiające się problemy.
Pojawiły się też mniej przychylne opinie, w których podkreślono brak zaufania do instytucji i zapowiedzi zrezygnowania z usług banku.
"Kolejny raz mam pilną potrzebę dokonania płatności i jak na złość znów macie awarię. Niestety, ale tracicie wieloletniego klienta" - napisała jedna z osób. "Trzeba w końcu zmienić bank, bo to żenada co się tam dzieje" - żaliła się inna.