Szczegółowym zakresem kontroli objęto siedem zamówień publicznych o łącznej wartości ponad 2 mln zł. udzielonych w ww. okresie przez Miasto Poznań spółce "JUST" sp. z o.o. sp. k. Przedmiotem zamówień było przygotowanie i produkcja materiałów reklamowych, w tym filmów publikowanych w internecie oraz billboard - ów dla Biura Promocji Miasta Poznania. - czytamy w oświadczeniu CBA.
- Chodzi o siedem działań promocyjnych, czyli i wydane pieniądze, i o zawarte wcześniej umowy w okresie od 2013 do marca 2015 roku. O działania, za które odpowiedzialne było biuro promocji miasta, które funkcjonowało w strukturach Urzędu Miasta Poznań do końca kwietnia 2015 roku. Mowa jest tu o dwóch milionach złotych wydanych między innymi na promocję szkolnictwa zawodowego, film promujący Poznań jako miejsce organizacji kongresów czy promocję w internecie - mówi zastępca dyrektora gabinetu prezydenta Poznania Tomasz Lisiecki.
Jakpodaje rmf24.pl najdroższą z umów miał podpisać osobiście były prezydent Ryszard Grobelny.
- Nie pamiętam tych konkretnych umów, bo w swojej pracy podpisywałem wiele dokumentów - skomentował sytuację Grobelny.
Były prezydent nie chciał również oceniać pracy dyrektora biura promocji miasta Łukasza Goździora.