„Gazeta Polska Codziennie” jako jedyna w górę. „Wyborcza” ostro pikuje
W ubiegłym roku „Gazeta Polska Codziennie” była jedynym ogólnopolskim dziennikiem, sprzedaż którego wzrosła (prawie o 5 proc.).

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, w porównaniu do 2015 r. w ubiegłym roku „Gazeta Polska Codziennie” odnotowała 4,99 proc. wzrostu sprzedaży. I była jedynym ogólnopolskim dziennikiem który w tym okresie zwiększył liczbę Czytelników.
Największe straty w liczbie sprzedawanych egzemplarzy w tymże okresie odnotowała „Gazeta Wyborcza”. Jej spadek wyniósł 11,19 proc.
Średnio sprzedaż wszystkich dzienników ogólnopolskich w 2016 roku wyniosła 720 399 egzemplarzy, czyli o 7,23 proc. mniej niż w 2015 roku.
„Gazeta Wyborcza” spadła ostatnio na trzecie miejsce w segmencie gazet codziennych. Wyprzedził ją „Super Express”.
Czytaj więcej: Takie dane po raz pierwszy w historii. Sprzedaż „GW” coraz bardziej pikuje