CSR, to skrót trzech słów dumnie określających społeczne zaangażowanie biznesu; Corporate Social Responsibility. Jednym z ważniejszych elementów, które składają się na definicję CSR, są Fundacje które, posługując się językiem przedsiębiorców, pełnią rolę pośredników pomiędzy biznesem, a obszarem społecznym.
Uczestnicy debaty spróbują odpowiedzieć na pytania:
- dlaczego firmy angażują się w pomoc społeczną
- czego oczekują od organizacji non-profit (NGO)
- jak wygląda współpraca organizacji non-profit z firmami
- czy niesienie pomocy można pogodzić z naturalnym dążeniem firmy do osiągnięcia zysku?
W debacie wezmą udział również przedstawiciele Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Rozwoju, a także osoby, które na co dzień prowadzą Fundacje, organizują ich pracę i promują idee CSR. Nie zabraknie też przedstawicieli największych polskich firm, którzy podzielą się swoim doświadczeniem.
Początek transmisji o 13:00:
Reklama