We wtorek, 28 lutego, o godz. 7.34 w Telewizji Republika odbędzie się premiera spotu, zapowiadającego nowe, magazynowe wydanie tygodnika „Gazeta Polska”.
Od piątku, 24 lutego, w całej Polsce na monitorach ekranów środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekranach LED w Warszawie (znany LED koło Cepelii), Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie oraz na blisko tysiącu billboardów w mniejszych miejscowościach wystartowała kampania nowego, magazynowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”.
CZYTAJ WIĘCEJ: „Bić k... i złodziei” i „Tygodnik bez resortowych dzieci”. Ruszyła kampania „Gazety Polskiej” w nowej odsłonie
Nasz tygodnik w nowym formacie będzie można kupić w kioskach od 1 marca. Od tego dnia również w sieci kolporterskiej RUCH i Kolporter będzie miała miejsce promocja magazynowego formatu „Gazety Polskiej”.
Tymczasem we wtorek, 28 lutego, o godz. 7.34 w Telewizji Republika odbędzie się premiera oficjalnego spotu nowego wydania „GP”. Spot zostanie również wyemitowany na antenie TVP przed głównym wydaniem „Wiadomości”.
Autorem scenariusza i reżyserem spotu jest Weronika Wojnach. Autorem zdjęć – Paweł Flis.
fot. Filip Błażejowski/Gazeta Polska
fot. Filip Błażejowski/Gazeta Polska
fot. Filip Błażejowski/Gazeta Polska
fot. Filip Błażejowski/Gazeta Polska
Źródło: niezalezna.pl
#premiera #Gazeta Polska #tygodnik #spot
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
krs