Zamach antydemokratyczny. Ryszard Kalisz i postkomunistyczna hydra » CZYTAJ TERAZ »

„Bić k... i złodziei” i „Tygodnik bez resortowych dzieci”. Ruszyła kampania „Gazety Polskiej” w nowej odsłonie

Na ekranach reklamowych i billboardach w całym kraju ruszyła dziś kampania reklamowa nowej szaty graficznej i nowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”.

Na ekranach reklamowych i billboardach w całym kraju ruszyła dziś kampania reklamowa nowej szaty graficznej i nowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”. Kampania jest oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika.

Od dzisiaj w całej Polsce na monitorach ekranów środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekranach LED w Warszawie (znany LED koło Cepelii), Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie oraz na blisko tysiącu billboardów w mniejszych miejscowościach wystartowała kampania nowego, magazynowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”, który w nowym formacie będzie można kupić od 1 marca w kioskach. Od tego dnia również w sieci kolporterskiej RUCH i Kolporter będzie miała miejsce promocja magazynowego formatu „Gazety Polskiej”.

Kampania jest oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika.

Wśród haseł na billboardach pojawiły się m.in.: „Bić k... i złodziei”, „Tygodnik. Bez resortowych dzieci”, „Tygodnik. Lepszego sortu”.














 



Źródło: Gazeta Polska

#prasa #tygodnik #Gazeta Polska #media

Gazeta Polska