Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Media

„Gazeta Polska” liderem wzrostu sprzedaży! Najwięcej tracą „Wprost” i „Newsweek”

W październiku br. w porównaniu do września br.

Autor: rz

W październiku br. w porównaniu do września br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii pochwalić się mogła „Gazeta Polska”, której wynik zwiększył się aż o 18,26 proc. Najwięcej straciły „Wprost” i „Newsweek”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że  w porównaniu do września 2016 r. liderem wzrostu średniej sprzedaży ogółem tygodników w październiku była „Gazeta Polska”.
 
Jako jeden z trzech tygodników na rynku „Gazeta Polska” może się również pochwalić wzrostem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w porównaniu rok do roku danych z października 2016 r. do października 2015 r.

Autor: rz

Źródło: niezalezna.pl,wirtualnemedia.pl

Wesprzyj niezależne media

W czasach ataków na wolność słowa i niezależność dziennikarską, Twoje wsparcie jest kluczowe. Pomóż nam zachować niezależność i kontynuować rzetelne informowanie.

* Pola wymagane