W październiku br. w porównaniu do września br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii pochwalić się mogła „Gazeta Polska”, której wynik zwiększył się aż o 18,26 proc. Najwięcej straciły „Wprost” i „Newsweek”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w porównaniu do września 2016 r. liderem wzrostu średniej sprzedaży ogółem tygodników w październiku była „Gazeta Polska”.
Jako jeden z trzech tygodników na rynku „Gazeta Polska” może się również pochwalić wzrostem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w porównaniu rok do roku danych z października 2016 r. do października 2015 r.
Źródło: niezalezna.pl,wirtualnemedia.pl
#prasa #sprzedaż tygodników #ZKDP #media #Gazeta Polska
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
rz