Grupa Lotos to kolejna firma, która zrezygnowała z reklam w TVN i wszystkich kanałach tematycznych należących do Grupy TVN. Lotos ograniczył również wydatki na promowanie swojej marki w Polsacie. - Nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany - uzasadnia Mateusz Cabak z biura komunikacji Grupy Lotos.
Jak podają wirtualnemedia.pl z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że Grupa Lotos jest jedną z kilku spółek z udziałem Skarbu Państwa, która w ubiegłym roku znacznie ograniczyła wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, a zwiększyła je w TVP1 i TVP2.
Mateusz Cabak z biura komunikacji Grupy Lotos wyjaśnia, że spółka dobierała kanały telewizyjne na podstawie dopasowania stacji do odpowiedniej grupy docelowej.
W 2016 roku, z uwagi na rozgrywki Euro, Lotos prowadził działania wynikające ze sponsorowania reprezentacji Polski w piłce nożnej. Działania były prowadzone zarówno w TVP, jak i Polsacie, które transmitowały mecze Euro. Ograniczenie wydatków reklamowych w TVN wynikało m.in. z faktu, że stacja ta nie transmituje wydarzeń sportowych i nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany
- mówi Cabak.
Pieniądze które Lotos zaoszczędził rezygnując z kampanii w stacjach TVN i Polsat, przeznaczył za to na reklamę w kanałach Telewizji Polskiej.
Warto zaznaczyć, że nie jest to jedyna spółka, która zrezygnowała z reklam w tych stacjach. Zrobił to również między innymi Bank PKO.
Źródło: wirtualnemedia.pl,niezalezna.pl
#reklama #Polsat #TVN #Grupa Lotos
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
bm