Analizę sprzedaży prasy ogółem przeprowadził Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, dla wirtualnemedia.pl. Już na pierwszy rzut oka widać, że wszystkie ogólnopolskie dzienniki poza jednym w maju br. odniosły straty. Porównując z ubiegłym rokiem zyskała wyłącznie „Gazeta Polska Codziennie” – 3,98 proc., której sprzedaż ogółem w maju tego roku wyniosła 20 736 egzemplarzy.
Najbardziej w porównaniu maj 2016/maj 2015 straciły: „Fakt” – 9,78 proc., „GW” – 9,22 proc. „Super Express” – 5,35 proc., „Rzeczpospolita” – 3,95 proc. – czytamy na wirtualnemedia.pl.
To nie pierwszy raz, gdy zyskuje tylko „Codzienna”. Było tak również w kwietniu, czy pierwszym kwartale 2016 r., gdy „GPC” jako jedna z dwóch gazet codziennych była na „plusie”,
CZYTAJ WIĘCEJ: Chwalimy się, bo mamy czym - tylko „GPC” ze wzrostem sprzedaży. A „Wyborcza” mocno w dół
CZYTAJ WIĘCEJ” „Gazeta Polska Codziennie” jako jedyna na „plusie”. Największym przegranym „Gazeta Wyborcza”