Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Media

"Parówki" zmieniają nazwę

Portal do tej pory zwany „parówkowym” zmienia nazwę. Na blogu Tomasza Lisa w natemat.pl pojawił się nowy wpis współwłaściciela, w którym reklamuje napój Powerade i hotel Hyatt.

jk

Portal do tej pory zwany „parówkowym” zmienia nazwę. Na blogu Tomasza Lisa w natemat.pl pojawił się nowy wpis współwłaściciela, w którym reklamuje napój Powerade i hotel Hyatt. Nowa nazwa portalu Lisa to „izotoniczne parówki”.

Portal natemat.pl rozpoczął działalność od tekstu zachwalającego parówki na stacjach Orlenu. Później były teksty Tomasza Machały o dżinsach a teraz za reklamę wziął się redaktor Lis.

We wpisie zatytułowanym „Jeszcze miesiąc” Lis, redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska” i autor programu publicystycznego w TVP2, opisuje, w jaki sposób po starcie w maratonie w Warszawie przygotowuje się do udziału w maratonie we Frankfurcie. Towarzyszą temu dwa zdjęcia pokazujące, jak Lis trenuje w siłowni Oasis stołecznego hotelu Hyatt oraz pije napój izotoniczny Powerade.


(screen z natemat.pl)

 

Reklama

jk

Reklama