Bilety autobusowe "z pozytywnym przekazem" wprowadza do sprzedaży przewoźnik komunalny z Bielska-Białej. Miejski Zakład Komunikacyjny podał w piątek, że powstało sześć projektów z różnymi hasłami, które mają wywołać uśmiech na twarzach pasażerów.
Zdaniem prezesa MZK Huberta Maślanki, pomysł ilustruje optykę przewoźnika, który skupia się na pasażerach.
"Chcemy zapewniać im bezpieczny i komfortowy transport, a tym miłym akcentem pokazać, że zależy nam na ich dobrym samopoczuciu"
– zapewniał.
Rzecznik firmy Agnieszka Dąbrowska poinformowała, że na rewersie biletów zakupionych w biletomatach pasażerowie znajdą nową grafikę.
"Powstało sześć projektów z różnymi hasłami, które mają wywołać uśmiech na twarzach pasażerów. Wśród nich są m.in. hasła: +Uśmiechnij się :)+ oraz +To będzie dobry dzień!+"
– wskazała.
Szymon Oleksiuk, zastępca naczelnika wydziału komunikacji bielskiego magistratu, który wspólnie z MZK przygotował akcję, powiedział, że nowe bilety sukcesywnie pojawiają się w biletomatach wraz z wymianą papieru.
"Chcielibyśmy, żeby w przyszłości wszystkie bilety miały na rewersie zastosowane grafiki – zarówno te z pozytywnym przekazem, jak i informacyjne, promujące transport zbiorowy"
– dodał.
Dąbrowska dodała, że papier zamawiany jest w ilościach hurtowych. Dlatego zmiany rozłożą się nieco w czasie.
Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej jest spółką komunalną, która wykonuje zadania w zakresie lokalnego publicznego transportu zbiorowego. Jest największym przewoźnikiem w okolicy.
Z początkiem br. w Bielsku-Białej podrożały bilety autobusowe.