Sprzedaż w czasie tego festiwalu okazji co roku nawet się podwajała. Teraz -mimo zamknięcia galerii- wzrosty będą jeszcze wyższe. Handel przeniósł się do internetu - podaje we wtorek "Rzeczpospolita".
"Rz" zwraca uwagę, że Czarny Piątek w tym roku przerodził się w cały tydzień różnych promocji i okazji. Zamknięcie większości sklepów w centrach powoduje, że zakupy odbędą się głównie internetowo.
"Z badania SW Research dla Allegro wynika, że Najwięcej osób liczy na atrakcyjne ceny ubrań i akcesoriów – to 45,4 proc. badanych. W przypadku sprzętu AGD i RTV obniżek spodziewa się 42,7 proc., a kosmetyków niemal co piąty"
- informuje dziennik.
Z tego samego badania wynika, że oprócz rabatów czynnikami mogącymi zachęcić do zakupów są gwarancja darmowej dostawy, jej przyspieszenie czy rozbudowany serwis oraz gwarancja.