Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

"Niezaangażowana" reklama ekskluzywnego hotelu zachwyciła internet. Pomysł kopiuje wojsko i politycy

Internetowa reklama, zachęcająca do pobytu w jednym z ekskluzywnych, pięciogwiazkowych polskich hoteli, zaczynająca się od słów: "Tak się nazywamy..." i w całości złożona z lakonicznych wypowiedzi oraz z kadrów ukazujących niezbyt zaangażowaną pracownicę, okazała się hitem sieci nie tylko w Polsce. Rozprzestrzeniła się w ekspresowym tempie jako viral. Bazując na jej popularności i pomyśle, coraz więcej osób i instytucji postanowiło zaprezentować się w ten "niezaangażowany" sposób. Wśród nich znalazł się m.in. Sławomir Mentzen, Lewica czy wojsko. Sprawdzamy, jak im poszło!

Tiktokowy trend "to jest" z Polski robi furorę w sieci
Tiktokowy trend "to jest" z Polski robi furorę w sieci
Lewica, 1WBPanc, Elements Hotel & Spa - x.com

Lewica postawiła na przedstawienie internautom Sejmu od strony mniej oficjalnej - łącznie z miejscami, gdzie "można dać w szyję" czy ostrzyc się (tak, w Sejmie urzęduje parlamentarny fryzjer).

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego również zdecydowało zaprezentować się od "niezaangażowanej" strony.

Sławomir Mentzen postanowił w ten sposób zareklamować swoją kancelarię doradztwa podatkowego. Sam wcielił się w rolę "niezaangażowanego". 

Z budzącego powszechny uśmiech (lub niezrozumienie) patentu postanowiło skorzystać także wojsko. Wyzwanie podjęła  1. Warszawska Brygada Pancerna im. generała Tadeusza Kościuszki.

"Pancerniacy" mają jednak konkurencję, bo do trendu dołączyli i Zawiszacy z 15. Giżyckiej Brygady Zmechanizowanej im. Zawiszy Czarnego.

Na koniec zaś zdradzamy, kto był inicjatorem całego trendu "reklamy niezaangażowanej" i jak wyglądał oryginał, kopiowany przez wiele biznesów i instytucji.

 



Źródło: niezalezna.pl, x.com

#viral #reklama

JG