Niezwykle ceniony za znakomity napęd na 4 koła, komfort i wyjątkową funkcjonalność, znany pickup spod znaku Trzech Diamentów - Mitsubishi L200, jest teraz dostępny z modułem mocy, który podwyższa moc silnika do 185 KM a maksymalny moment obrotowy do 502 Nm. Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 112 860 zł netto.
Innowacyjna konstrukcja L200 6.generacji - japońskiego pickupa Mitsubishi zapewnia kierowcy wzorową funkcjonalność i świetne własności jezdne na drogach utwardzonych i w terenie. Ten niezawodny pickup został zaprojektowany w muskularnym stylu „Rock Solid” («Twardy jak skała») I wyróżnia się najnowszej generacji systemem napędu 4WD z oferowaną w standardzie blokadą tylnego mechanizmu różnicowego i opcjonalną funkcją Off-Road. Dzięki niej kierowca sam może wybrać jeden z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piach) i Rock (kamienie) a samochód ma lepsze zdolności terenowe. Spośród konkurencji Mitsubishi L200 wyróżnia także możliwość korzystania z napędu 4x4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie. Przewagę nad konkurencję zapewnia także L200 wyjątkowy komfort prowadzenia i niezwykle bogata lista wyposażenia, na której znalazło się aż osiem zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 112 860 zł netto. Mitsubishi L200 już w standardzie dostępny z napędem na 4 koła, jest oferowany w 5 opcjach wyposażenia, z 2 rodzajami skrzyni biegów i i 9 kolorach nadwozia. Mitsubishi L200 jest wyjątkowo cenione wśród odbiorców instytucjonalnych za wytrzymałość, niezawodność i wyjątkowo zaawansowany napęd 4x4, umożliwiający jazdę w trudnym terenie. To jeden z ulubionych samochodów służb energetycznych, leśnych, telekomunikacyjnych i budowlanych a także Straży Granicznej i Policji.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów polski oddział Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT - modeli roku 2020 i 2022 - moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%. Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia. Dodatkowa moc to zatem nie tylko większa przyjemność z jazdy, ale też poprawa bezpieczeństwa przy takich manewrach, jak wyprzedzanie, czy włączanie się do ruchu.
Austriacka firma Steinbauer Performance od lat zajmuje się poprawą osiągów silników w samochodach osobowych, ciężarowych, maszynach rolniczych oraz innym sprzęcie wykorzystującym do napędu silniki wysokoprężne oraz elektryczne. Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane, sprawdzone rozwiązanie. Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10%, podczas, gdy na wyższych biegach uzyskujemy pełne 20%. Warto zauważyć, że koszt modułu mocy wraz z montażem to 4 590 zł netto.
Seryjne Mitsubishi L200 osiąga prędkość maksymalną na poziomie 175 km/h, co czyni go jednym z najszybszych samochodów w segmencie popularnych pick-up’ów. Z kolei L200 z modułem mocy Steinbauer potrafi rozpędzić się do imponujących 185 km/h (pomiar własny MMC Car Poland na torze testowym) stając się najszybszym w klasie.