Z zewnątrz wersję N Line wyróżnia dedykowany przedni zderzak, który podkreślono elegancką szarą listwą, która nadaje bardziej sportowego charakteru. Czarny kaskadowy grill zdobi logo N Line, a jego wzór nawiązuje do stosowanej w wyścigach flagi szachownicy. Lakierowane na czarno są również lusterka boczne. Natomiast reflektory LED i tylne światła LED mają ciemniejsze, w porównaniu do bazowego modelu, wypełnienie. Wykończenie N Line zawiera sportowe szare akcenty oraz elegancki tylny zderzak, które poprawiają nie tylko wygląd, ale także właściwości aerodynamiczne. Trójkątna lampa przeciwmgielna LED i chromowana podwójna końcówka wydechu podkreślają dynamiczny wygląd nowego i20 N Line i odróżniają go od zwykłego i20.
Wewnątrz wyróżnikiem nowego i20 N Line są sportowe fotele z logo N i czerwonymi przeszyciami, czarna podsufitka a także dedykowana kierownica N. Pozostałe wyróżniające wnętrze wersji N Line to metalowe pedały i skórzana gałkę zmiany biegów N z czerwonymi akcentami. Ponadto wersja z automatyczną skrzynią biegów posiada łopatki do zmiany biegów przy kierownicy.
Nowy i20 N Line oferuje do wyboru dwa silniki. Oprócz standardowego silnika 1.2 MPI o mocy 84 KM, dostępny jest silnik T-GDI o mocy 100 KM. Bazowy silnik sparowany jest z 5-biegową manualną skrzynią (5MT), natomiast mocniejsza jednostka dostępna jest z manualną przekładnią o 6 przełożeniach (6MT) lub z dwusprzęgłową 7-biegową skrzynią biegów (7DCT). Samochody wyposażone w silnik 1.0 T-GDI zostały udoskonalone pod względem ustawień zawieszenia, reakcji silnika i dźwięku wydechu, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy. Poprawę prowadzenia, a zarazem wyglądu, zapewniają specjalnie przygotowane dla wersji N Line dwukolorowe 17-calowe felgi aluminiowe. Wersja 1.2 MPI 5MT (84 KM) kosztuje 73 200 zł. Z kolei Hyundai i20 N Line z silnikiem 1.0 T-GDI 6MT (100 KM) kosztuje 79 600 zł natomiast model z dwusprzęgłową 7-biegową skrzynią biegów i silnikiem 1.0 T-GDI 7DCT (100 KM) to koszt 84 900 zł.
Wraz z wprowadzeniem wersji N Line oraz rocznika modelowego 2022 w ofercie i20 Nowej Generacji nastąpiły zmiany specyfikacji pozostałych wersji.
Wszystkie wersje zostały wyposażone w asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z rowerzystów, który uzupełnia asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów (FCA). Standaryzacja objęła również wersję Classic, która w dalszym ciągu dostępna jest od 54 800 złotych.
Wyposażenie standardowe wersji Comfort obejmuje teraz konsole centralną z przednim podłokietnikiem oraz port USB dla pasażerów z tyłu. Dla wersji Comfort wprowadzone zostały dwa nowe pakiety. Pakiet Cool składa się z klimatyzacji automatycznej z funkcją automatycznego odparowywani szyb oraz czujnika deszczu, a jego cena to 1 200 złotych. Pakiet LED zawierający reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, przednie świata przeciwmgielne i chromowane listwy okienne oraz czarną błyszczącą osłonę grilla dla wersji z silnikiem 1.0 T-GDI, kosztuje 2 200 złotych. Wkrótce do oferty dołączy całkowicie nowy, sportowy i20 N z silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 204 koni mechanicznych.