- Gdybyście realizowali plany rozwojowe koncernu, mielibyście zyski. Tak jest choćby z Ruchem, na bazie którego budowane były usługi kurierskie. Ile kosztowałoby powstanie od zera ORLEN Paczka bez tego wkładu? Macie na ten temat jakiekolwiek pojęcie? - pyta nowy zarząd Orlenu Daniel Obajtek, były prezes koncernu, obecnie europoseł.
Orlen zamieścił we wtorek w mediach społecznościowych informację o "uważnym analizowaniu wszystkich okazji inwestycyjnych, koncentrując się na tych, przynoszących najwyższe stopy zwrotu".
- Pod tym kątem analizujemy również inwestycje, zrealizowane przez poprzedni zarząd. Tylko w przypadku Ruchu i Polska Press przyniosły one firmie dotychczas 275 mln zł strat - przekazano.
Grupa ORLEN uważnie analizuje wszystkie okazje inwestycyjne, koncentrując się na tych przynoszących najwyższe stopy zwrotu. Pod tym kątem analizujemy również inwestycje, zrealizowane przez poprzedni zarząd.
— Biuro Prasowe ORLEN (@b_prasoweORLEN) October 22, 2024
Tylko w przypadku Ruchu i Polska Press przyniosły one firmie dotychczas…
Na ten wpis odpowiedział były prezes koncernu, obecnie europoseł, Daniel Obajtek.
- Gdybyście realizowali plany rozwojowe koncernu, mielibyście zyski. Tak jest choćby z Ruchem, na bazie którego budowane były usługi kurierskie. Ile kosztowałoby powstanie od zera ORLEN Paczka bez tego wkładu? Macie na ten temat jakiekolwiek pojęcie?
- pyta Obajtek.
Przypomniał jednocześnie o "rzeczywistych stratach" koncernu pod nowym zarządem. - Prawda boli, ale jej nie zakrzyczycie. Przestańcie czadzić społeczeństwo kłamliwą narracją - dodał.
Gdybyście realizowali plany rozwojowe koncernu, mielibyście zyski. Tak jest choćby z Ruchem, na bazie którego budowane były usługi kurierskie. Ile kosztowałoby powstanie od zera ORLEN Paczka bez tego wkładu? Macie na ten temat jakiekolwiek pojęcie?
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) October 23, 2024
Potraficie mówić tylko o… https://t.co/IXzaDuBblp
Warto zauważyć, że w zakresie usług kurierskich, Orlen nawiązał niedawno współpracę z GLS Poland. W ramach tej współpracy, firma kurierska uzyska dostęp do ok. 6000 automatów paczkowych.
"Od 14 października br. klienci GLS Poland, jednej z wiodących firm logistycznych w Europie, mogą odbierać i nadawać przesyłki z pierwszej w Polsce współdzielonej sieci automatów paczkowych Orlen" - przekazało w informacji prasowej GLS Poland.