Zamach antydemokratyczny. Ryszard Kalisz i postkomunistyczna hydra » CZYTAJ TERAZ »

Nowe logo francuskiej marki motoryzacyjnej

Najstarsza nieprzerwanie działająca marka motoryzacyjna na świecie przedstawiła nowe logo, które podkreślać ma jej osobowość i charakter. To początek kolejnego rozdziału w historii PEUGEOT.

mat. pras.

25 lutego 2021 roku marka PEUGEOT zaprezentowała nowe logo: tarczę ozdobioną wspaniałą głową lwa. Od 1850 roku PEUGEOT dziesięciokrotnie zmieniał logo, z których każde zawierało znak lwa. Dziś PEUGEOT Design Lab, studio projektowe marki PEUGEOT, realizujące strategię global brand design, prezentuje jedenastą z kolei wersję logo: jeszcze doskonalszego, bardziej prestiżowego i bardziej eleganckiego.


Dotychczasowe logo, stworzone w 2010 roku, musiało się zmienić, by zaakcentować coraz wyższą klasę modeli marki. Równolegle z całkowitą odnową wszystkich modeli, sukcesywnie prowadzoną od 10 lat, PEUGEOT odnowił także swoje logo, aby lepiej pasowało do oferowanych przez markę produktów.


Warto zauważyć, że na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowego PEUGEOT 308, nową stroną internetową i powstaniem koncernu STELLANTIS, wszystkie elementy układają się w spójną całość.

 



Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

#branża motoryzacyjna

albicla.com@ Paweł Kryszczak