Sprzedany w niemal 330 000 egzemplarzy od dnia debiutu rynkowego pod koniec 2017 roku C3 Aircross kontynuuje ofensywę w bardzo konkurencyjnym segmencie rynku.
"C3 Aircross pozostaje nadal symbolem nowoczesności i oryginalności zamkniętej w bryle prawdziwego SUV-a, a także niezrównanej przestronności i modularności oraz technologii ułatwiających codzienne życie. Pragnęliśmy wykorzystać jego mocne strony, starając się zarazem wprowadzić więcej dojrzałości stylistycznej i uczynić wnętrze bardziej komfortowym. Efekty widać gołym okiem! Przód samochodu uległ radykalnej zmianie, przybrał bardziej ostre i wyraziste kształty, a nowy sposób wykończenia siedzeń zapewnia użytkownikom wyższy komfort podróżowania" - zaznaczył Vincent Cobée – Dyrektor generalny Citroëna.
Najnowsza wersja Citroëna C3 Aircross otrzymała zmieniony design przodu a także nowe elementy ozdobne i wyższy poziom komfortu w kabinie. Samochód został wyposażony m.in. w nowy, większy, 9-calowy ekran dotykowy, schowki wbudowane w nową środkową konsolę, pięć systemów łączności i technologiom wspomagania prowadzenia, takim jak kolorowy wyświetlacz Head Up Display czy kamera cofania z funkcją Top Rear Vision.
Jak informuje firma Citroën SUV C3 Aircross zachowuje tę samą wzorcową modularność, przestronność i jasność wnętrza, zwiększając przy tym komfort podróżowania dzięki fotelom Advanced Comfort, po raz pierwszy zastosowanym w modelach C4 Cactus i C5 Aircross.
SUV o wyrazistym charakterze – zachowuje niezmienioną sylwetkę, podwyższone zawieszenie i elementy ochronne, lecz zmienia osobowość dzięki nowemu, podkreślającemu charakter przodowi. Ten francuski SUV – dzięki funkcjom Grip Control i Hill Descent Assist samochód nadal dobrze radzi sobie na bezdrożach.
Nowy C3 Aircross trafi do salonów sprzedaży marki w czerwcu bieżącego roku.