Kwiecień był kolejnym udanym miesiącem dla Forda w Polsce. Łącznie w tym miesiącu marka sprzedała 2 692 samochody osobowe i dostawcze o DMC do 3,5 t., co stanowi wzrost o ponad 178 proc. w porównaniu do kwietnia ubiegłego roku.
Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje Focus, którego sprzedaż w pierwszych czterech miesiącach br. wyniosła 1 922 samochody, co stanowi wzrost o ponad 7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. W samym kwietniu br. do klientów trafiły 642 egzemplarze nowych Fordów Focusów.
Liderem segmentu samochodów sportowych i kabrioletów po pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku pozostaje Ford Mustang z udziałem w segmencie na poziomie ponad 22 proc. Jego sprzedaż w tym okresie wyniosła 105 sztuk, co stanowi wzrost o ponad 72 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
W przypadku Forda Pumy, w pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku, do klientów trafiły 993 egzemplarze, co stanowi wzrost o ponad 134 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Co ciekawe, ponad 70 proc. sprzedanych Pum stanowią auta wyposażone w miękką hybrydę (mHEV).
Ranger pozostaje natomiast zdecydowanym liderem segmentu pick-upów w Polsce. W kwietniu Ford sprzedał 107 egzemplarzy tego modelu (o 385 proc. więcej niż w kwietniu 2020 roku). W całym 2021 roku sprzedaż wyniosła 454 egzemplarze (wzrost o ponad 110 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego), dzięki czemu Ranger ma blisko 42 proc. udziału w swoim segmencie.